onsdag 10 juni 2009

Tänkte jag skulle ta o göra ett försök att va lite seriös med detta bloggande... Vi får väl se hur det går;)
Sitter och tråkar och väntar på att få skölja ur skallen. Jag håller på att bleka slingor såhär inför sommaren! Lär väl se ut som en skabbräv när jag är klar, men det blir ju nåt annorlunda då iaf, hahaha.

Studentkalas imorrn, nice:) Va på Heléns o införskaffade en snygg klänning till detta evenmang. En så himla snygg "långskjorta" kändes bara så klockren så den fick det bli:) O nöjd är jag!

Har just suttit o skrivit ite på facebook. Va mkt kul folk man kan hitta där. Jag har inom ett par dagar hittat en massa släkt och gamla bekanta från Mörrum där jag växte upp. Det är ju så roligt att få kontakt med folk man inte hört från eller sett på länge. Vissa av dem har jag inte träffat på minst 13 år.

Oh! Äntligen! Nu ska jag duscha! Wish me luck;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar