onsdag 17 juni 2009

Snart!


Ja, snart är det midsommar=)
3 dagar ledigt, fy fan va skönt!! Ska inte åka nånstans, bara vara hemma o ta det lugnt.

Imorrn kväll ska vi käka champinjoncrêpes o sen får vi se vad det blir.
Midsommarafton ska vi va hemma o mysa bara vi två=) Jag har köpt grejer så att vi kan göra en jordgubbstårta på marängbotten (tål ju inte vete) o så ska vi grilla skinkschnitzel med strips och en god rödvinssås till, mums! Skålar gör vi med smultroncider med en röd liten gubbe i. O så kanske det blir nån öl eller whiskey. Bara vi två, inga krav, bara lugn o ro, precis som det ska va!

Fick massage igår, det behövdes. Det är ju bara så otroligt skönt! Speciellt när hon kör med stenar, varma lavastenar, helt fantastiskt=)
Har börjat komma in i mitt nya uppdrag på jobbet nu också, funkar riktigt bra o det är alltid kul med lite variation. Har även börjat lära mig mer saker som egentligen är utanför mitt territorium men kan vara bra att kunna hjälpa till med när det hopar sig. O som sagt, alltid kul med variation=)

Nä, kanske man skulle ta o försöka göra nåt?? Äh, vi får se vad det blir men härifrån går jag iaf;)

1 kommentar:

  1. vad mysigt med en liten gubbe i :-) lät himla smaskigt, fast om det var jag som hade en gubbe i min drink blir jag väl så där full igen haha :-)

    SvaraRadera