måndag 8 juni 2009

Duktiga jag:p


Är verkligen flitig med bloggandet;)

Händer inte så mkt intressant i mitt liv känns det som.
Tog o gjorde den där första tatueringen nyligen :) Närmare bestämt 27/5, hos Anton Östman, kan verkligen rekommendera honom.
Nöjd som tusan med min förnyade underarm funderar jag nu mest på när jag ska ta nästa. Den blir lite större o kommer kosta lite mer så man får se vad som finns kvar efter semestern o ta ställning till sånt då.

Semester ja! 5 veckor kvar nu, nedräkning pågår;) Inledningsvis blir det Dunder, sen drar vi söderut i landet. Åker till mamma o övernattar 12-13 juli sen bär det vidare till pappsen och den då stundande Östersjöfestivalen. Lär väl passa på att hälsa på storebror i Kristianstad då också.
Sen tillbaka till mamma för att spendera en vecka i storstan med finlandskrysningar, Gröna Lund eller annat skoj. Sista veckan blir vi nog bara här hemma o varvar ner, kanske kika in på yran nåt.

Hänt på sistone? Inte så mkt värt att nämna här iaf... Va hos mor en sväng över Kristi Himmelfärd och umgicks med dem och lillebror. Real nice!

Jo! Fan, det kan jag ju inte glömma (embarrased face). Vi va ju i Sundsvall 9-10 maj. Bodde på hotell, myste en massa, shoppade lite, käkade underbar middag på en mysig kinarestaurang och sist men fan ta mig inte minst så förlovade vi oss. Yey!! <3

Jag gillar Sundsvall, åker gärna tillbaka dit:)
En fin liten kuststad, mysig att gå i och massor med kul att se.
O så naturligtvis måste man gå på Ikea innan man far hem, hehe.

Vi har ju så himla kul när vi gör såna saker tillsammans<3

Nä, nu ska jag ta o försöka hitta på nåt vettigt:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar