onsdag 8 juli 2009

Nedräkning...

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar till min allra första riktiga semester! Tänk, jag har inte haft mer än någon enstaka veckas sammanhängande ledighet på 10 år... Så det är dags nu;)
Känns segt att jobba den här veckan, hittills har tiden gått ruggigt sakta trots att det finns mycket att göra...

Skönt ska det bli iaf!! Vi inleder min semester med att va hemma så vi kan gå på Dundermarkna'n, sen åker vi söderut. På tisdag åker vi till min bror i Kristianstad, lillebror ska också följa med, sen åker vi till pappa i Mörrum på torsdagen. Lördag eller söndag bär det av till mamma och där stannar vi i en vecka innan vi åker hem o slappar. Kanske blir det en tripp in på Yran, kanske drar vi nån annanstans.

Nej, jag har inte tid med det här;) Nu ska jag gå o baka hallonmuffins och pizzabullar med salami som vi ska mumsa på under resan söderut. Tar ju som en stund att köra runt 110 mil, så lite fika lär man vilja ha:P

1 kommentar: