lördag 11 juli 2009

Semester!!!


Fantastiskt! Nu är den äntligen här, min efterlängtade semester:)
Tyvärr fick den ingen vidare start, det tokregnade mest hela kvällen igår och jag va fruktansvärt trött.
Men det vart ju ganska bra ändå! Mumsade en vårrulle o thainudlar med kyckling nere på dunderområdet och hann träffa lite folk innan vi vart less på vätan och gick hem.

Idag har jag, älskling och Johan varit ner på marknaden och kikat lite. Köpte en skitgod thailändsk svampsoja (den smakar verkligen svamp), åt langos och givetvis en vårrulle. Spar shoppandet till Kristianstad, Östersjöfestivalen i Karlshamn och Stockholm men det är ju alltid kul att kika lite.
Sen ska vi o grilla med Anders, Tina o kanske nån mer. Blir nog trevligt. O så ska vi förstås ner på området en sväng. Vill nog lösa in mig ikväll o se Neverstore men vi får se vad som händer.

Bara två dagar kvar till avresa nu. Vi har faktiskt nästan packat klart allt redan, haha. Det ska bli sååå kul! Tror älskling är lika spänd som jag inför det här:) Så underbart att dela livet med en människa som tycker att sånt är kul! Som gillar att se och testa nya saker o som vill hitta på saker.

Nej, nu ska vi drick akaffe sen må man göra sig i ordning.
Have fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar