tisdag 30 juni 2015

"Krigets" efterdyningar

Jag ligger hemma dunderförkyld och febrig... Testade att jobba igår.o klarade att hålla ut till ca 13, hann få bort det värsta iaf! Men sen va jag bra slut resten av dagen...
Inte så konstigt att jag blev sjuk dock! Jag har haft ett virus i kroppen ett tag men inget som velat bryta ut, efter 3 nätter i ett dåligt uppsatt militärtält och otaliga svettiga timmar i skog och berg då va det dömt att hända!

På torsdagen höll jag mig som sagt i vårt camp, bilderna är sedan dess.
Vårt camp blev anfallet flera ggr den kvällen, en av gångerna när jag satt på dass, haha :) Det va en spännande upplevelse!

O fredags däremot va jag med på dagen!
Vi gick ut vid 12 och kom hem ca 17 om jag minns rätt.
Jag va nära att vända och gå tillbaka ett par gånger bär terrängen va som sämst, men bet ihop och kämpade på!
Och det är jag glad för, för när vi kom till vårt mål fick jag faktiskt vara med och kriga, massor :)

Jag blev skjuten 3 ggr, "dog" 2 av dem, sköt en massa själv men jag är rätt säker på at jag bara träffade träd och blåbärsris ;)
Men jag hade kul, riktigt kul!
Jag är mer än sugen på att följa med igen nästa år om grabbarna tillåter.

Jag skulle förmodligen kunna skriva hur mycket som helst, men just nu har jag ingen ork och jag misstänker att ert intresse svalnar ;)
Bjussar som sagt på ett par bilder, tyvärr har jag ingen bild på mig själv i full utrustning men jag har en ful selfie i skyddsglasögon; )

En sak som är grymt bra med detta är att jag har rört på mig ordentligt! En tur på ett par timmar bland bergen va värre än ett pass på Pigget så jag behöver ju iaf inte ha dåligt samvete över att ha missat träningen hela förra veckan ;)

Och med det kryper jag tillbaka ner under min filt, startar ett avsnitt av Salem och klappar lite på fröken sur, a.k.a Nessie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar