lördag 25 april 2015

Underbart med helg

Jag har sovit dåligt den senaste veckan o varit grymt trött så den här helgen är mer än välkommen ;)
Började dagen på gymmet med E o M,  grymt skönt! Va lite seg idag men fick trots det bra fart på slutet.
Känslan när man kommer hem vid 10 på lördags morgon,  nytränad o får käka en stadig frulle är snudd på obeskrivlig. Att då ta en varm dusch o veta att man har hela dagen framför sig är grymt skönt!

Har byggt mitt eget X-fitinspirerade fredagsfyspass på 30 minuter plus uppvärmning som jag testade för första gången igår. Det gick skitbra! Blev ett rätt tufft pass o jag måste sortera om övningarna lite då de tyngsta/svåraste hamnade på slutet, men det känns jäkligt bra att ha ett fast pass att köra på fredagar då jag oftast är mest dynamisk!

Det går fortfarande bra med träningen även om jag såklart har bättre o sämre dagar. Jag tränar 6 dagar i veckan o vet ni? Jag älskar det!
Jag tycker att det är kul att träna, jag tycker att det känns bra både fysiskt och psykiskt o jag mår bättre än någonsin tidigare. Jag har mindre värk, jag är piggare o orkar mer. Win, win :)

Nu sitter jag o slökollar på Chicago Fire tills jag ska möta upp E, M o U på byn för shopping på systemet, fika o inhandling av middag :)
Today is a good day :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar