söndag 12 april 2015

Snö...

Det vräker ner snö ute just nu, blä :(
O jag som hade tänkt ta en långpromenad idag... Well, well, jag får väl traska på löpbandet en stund istället!
Jag har egentligen vilodag idag, men att motionera lite skadar ändå inte.

Jag hade iaf en grymt bra lördag!

Jag började dagen med ett gympass på Pigget med bästaste E, sen hem o käka frulle med D innan hann gick på jobbet. Slappade en stund o tig en dusch, sen gick jag ut på byn med E o M o handlade till kvällen middag, fikade på Jordemors o sen shoppade vi lite på Sportringen. Jag köpte mig ett par nya, flashiga träningsdojjor, Asics, i barnstorlek ;)

Runt 16 for jag till M för att spendera kvällen där med henne, E och U. Vi hälsade på kycklingarna, käkade älgstek, mumsade på fruktsallad, pratade, skrattade och spelade ett skitkul spel (Ryktet går, hysteriskt roligt). Jag ha hemma runt 22, trött men nöjd!

Idag är D hemma så vad vi hittar på får vi se. Vädret gör som sagt att man mest troligt håller sig inne :p
Hoppas er helg har varit kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar