torsdag 16 april 2015

För lite tid

Jobba,  äta, träna,  sova, jobba, äta, träna, sova, and so on and so on...
Tiden känns inte räcka till! Jag vill ha nån timme till per dygn ;)
Men det är faktiskt en rätt skön tillvaro jag har just nu. Även om saker o ting är lite röriga för mig på jobbet nu så gillat jag mitt jobb o trivs kanonbra med mina kollegor. Jag tycker faktiskt att det är riktigt kul att träna o känner mig grymt rastlös o blir tokigt less de få dagar jag inte tränar. Sova o äta är väl aldrig fel?

Imorrn ska jag dock träffa E en stund,  o så ska jag hinna träna såklart ;)
I helgen ska jag försöka ta tag i operation garderob o sortera bort allt som inte används. Jag har massor av kläder o skor som jag aldrig använder,  en del av det är inte använt över huvud taget. Så ja,  jag håller mig sysselsatt!

O nu ska jag krypa i säng o försöka läsa några rader innan mina guldbruna stängs för dagen av sig själva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar