tisdag 10 februari 2015

Värk

Det är rätt så jäkla tröttsamt att alltid ha ont nånstans (eller överallt).
Visst, man vänjer sig vid den där molande bakgrundsvärken men det gör ju alltid mer ont än så nånstans :/
Just idag är det höger skuldra som jäklas lite extra, o inte vill det släppa av enkla övningar eller stretch heller.
Höfterna gillar inte halkan o protesterar lite mer än vanligt just nu de också.
Ibland är det svårt att koppla bort smärtan o kämpa på.

Ibland, som idag, är jag sååå less på min kropp. Jag vill så mycket men klarar så lite. Jag vill träna, men vad jag ån gör så är det nånsin som protesterar...
Jag kämpar på ändå, försöker att göra övningar som inte gör ont, men ja, ibland blir jag less.

Va o tog prover igen idag å, de vill kolla min ämnesomsättning. Jag kan inte låta bli att lite vagt hoppas att jag har en underaktiv sköldkörtel ;) Det skulle ju faktiskt förklara varför jag har så lätt för att gå upp i vikt men så svårt att gå ner igen... Men mest troligt är värdena bra o jag har inget annat att skylla min viktuppgång på än min egen dåliga karaktär ;)

Well, well! Nu måste tant släpa sig ut i halkan för att handla! Suck...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar