lördag 7 februari 2015

Lördag

Och jag har spenderat större delen av den gångna veckan i soffan på grund av sjukdom. Trist :(
Men vad gör man? Det är ju inte direkt så att jag kan styra sånt...

Jobbade i alla fall igår o det gick fint. Idag känner jag mig ovanligt utvilad och en aning rastlös, o det känns bra :)
Ökade medicinen igår, dubblade dosen och ska testa det i två veckor. Märker jag fortfarande ingen större skillnad då ökar jag igen, till trippel dos. Får ju öka upp till 50 mg i veckan (tabletterna är på 10 mg) men hoppas såklart att det ska räcka med 20 mg. 
Att jag sovit hyfsat bra inatt kan ju bero på vad som helst, men skönt va det! Jag somnade fort för att vara jag och har bara vaknat till två ggr inatt och då somnat om igen på en gång :)

Nej, nu ska jag försöka slita ut min sambo från pojkrummet o hoppas på att hitta på nåt annat än att sitta här hemma o uggla ;)
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar