onsdag 18 februari 2015

Så trött...

Jag känner mig verkligen helt slut nu för tiden, trots medicin som hjälper mig att sova bättre så känner jag mig aldrig utvilad.
Jag är konstant trött, har hemsk värk, lätt att få huvudvärk o totalt virrig.
Jag vill bli pigg!

Jag försöker träna lite varje dag, men jag orkar inte speciellt mycket... Kämpar på så gott jag kan o försöker vara nöjd med det lilla jag orkar o klarar.
Känns extra tröstlöst när det inte händer nåt på vågen. I nästan tre veckor har jag undrat vad jag gör för fel, sen insåg jag att en av biverkningarna från min nya medicin är viktökning o ökad aptit.
Gissa om jag börjar bli trött på att kämpa i motvind! Det är ju inte direkt så att självkänslan är på topp när man aldrig får känna att man lyckas.

Men, men! Det är bara att kämpa på o ta dagen som den kommer. Förr eller senare är det jag som vinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar