söndag 19 oktober 2014

Relax

Ännu en helg i lugnets tecken, wunderbar :)
Igår gjorde jag inte ett knop mer än nödvändigt, jag diskade, körde en maskin tvätt, lagade middag o körde ett lätt konditionspass, resterande tid spenderades i soffan framför en eller annan serie och en stund med min bok.

Idag är jag snäppet mer aktiv, jag har redan hunnit diskat, handla och kört ett 35 min träningspass. Nu vilar jag lite framför House o sen ska jag snabbskura badrummet, dammsuga, ta rätt på tvätten o laga söndagsmiddag. Orkar jag ska jag dessutom frakta ner lite grejer till förrådet så att jag kan röja i gästrummet innan vi får besök om knappt två veckor.

Skönt med två tvärlugna helger i rad när man vet att det blir mer fart de kommande två! På fredag är jag ledig, då drar jag o D iväg för en mysig hotellnatt, avkoppling, god mat och shopping, bara för att vi kan :) O helgen efter det får vi som sagt finbesök, då kommer mamman, lillebror o M upp över helgen. Mycket kul att se fram emot nu alltså!

Så jag passar på att njuta av att ta det lugnt o bara småplocka lite, spara på energin ;)
Nu blir det ett till avsnitt av House medan jag smälter lunchen, sen ska jag göra lite nytta tror jag!
Ha en skön söndag hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar