måndag 14 juli 2014

Sommar, sommar, sommar!

Blir inte mycket bloggande nu, har så mycket annat skoj för mig ;)
Bröllopet va underbart, lätt det finaste o roligaste jag varit med om! Jag är så otroligt stolt över min älskade lillebror o fina svägerska ♡

Förra veckan måste ha varit en av de bästa ever, först bröllop o lite tid med min älskade mamma, sen jobb ett par dagar kombinerat dunder med världens bästa vänner! Som om inte det vore nog hade vi helt underbart väder precis hela veckan :)
En rolig o minnesvärd vecka utan minsta lilla negativa inslag, lovely!

Nu jobbar jag denna vecka o laddar för att inleda semestern på fredag kväll genom att fira fina M som fyller 30, sen ska jag leva loppan, ladda batterierna o njuta av livet utan minsta tanke på jobb i 3 veckor... Yay :D

Ja, en kort summering men det får räcka just nu. Jag lever o mår toppen, trött men ändå piggare än innan operationen, kan äta vad jag vill o nu kan jag börja träna lite igen också. Ikväll tog jag årets första dopp i sällskap av mina fina tjejer o nu ska jag sova inför en fullspäckad arbetsdag.
Ha det gött alla där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar