torsdag 31 juli 2014

Full fart!

Tisdag eftermiddag och kväll spenderades i stan med lillebror o M, massa shopping, trevligt sällskap och smarrig middag på Harry B James :) Maten va god, efterrätten (lakrits milkshake) va underbar!
På dagen hittade jag ett par snygga sandaler i Sollentuna när vi lunchade där med mamma, i stan blev det ett par till plus ett par ballerina m lite klack, två maxi-klänningar o ett par trekvartsleggins.

Igår va vi o hälsade på D's morbror i Skogås o blev bjudna på en riktigt god lättlunch, efter några timmar där körde vi vidare till mormor i Vällingby o bjöd henne på middag som en försenad 75-årspresent. O jag körde hela vägen själv! Jag som AVSKYR att köra bil i Stockholm :D Jo, lite stolt är jag allt ;)

Idag ska vi umgås lite mamma, o sen packa om, kl 16:30 avgår vår båt till Helsingfors, grymt skoj!

Bjussar på en bild på tisdagens middag, grillad biffstek som serverades med en bakad potatis fylld med cheddarost, massa grönsaker, lökringar, husets bbq-sås o gräddfil.
Har ni vägarna förbi Regeringsgatan i Stockholm? Då kan jag rekommendera käket på Harry B James!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar