torsdag 24 juli 2014

Min nya bikini

Bjussar på en helkroppsbild på mig i min nya bikini, visst är den snygg (bikinin alltså)?
Den kom med posten igår o jag är sååå nöjd!
Eftersom jag trivs så bra i den bestämde jag mig för att ta en bild, jag tycker att den sitter kanonfint o bryr mig faktiskt inte om att jag är rund.
Ja, jag vill komma i form igen o gå ner i vikt men just nu är det såhär jag ser ut, o det vägrar jag skämmas för ;)

Vem vet, imorrn kanske jag kommer ihåg att ta en bild i min andra bikini, den är röd o vit o även den sitter riktigt snyggt. Den köpte jag för 3 år sen tror jag. Jag gillar dock valmöjligheter, därav denna nya turkosa.
Kan varmt rekommendera att beställa bikini på ellos, i synnerhet om.man har lite udda/ovanlig storlek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar