måndag 15 augusti 2011

Vanlig vardag...

Ja, semestern är över och livet går vidare som vanligt! Man jobbar och försöker hinna med allt man skulle vilja utöver det:p

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om, känns som att jag är lite väl tom i skallen just nu. Jag har jobbat en vecka och är nu inne på min andra, jag är så trött just nu att det känns som att semestern ligger månader bak i tiden. Men det beror nog mest på att det har varit så mycket sen jag kom tillbaka...

Jag har iaf en hel del skoj att se fram emot! I helgen ska vi på kräftskiva hos underbara svärmor & co, helgen därpå ska jag på ett annat kalas och helgen efter det ett 3:e, så det är fullt upp nu ;)
Därefter blir det ett par veckors vila, sen fyller jag år:) Inte för att det så mycket att fira, men det är alltid kul när det kommer lite folk och fikar. Att fylla 29 är däremot inget jag bryr mig nämnvärt om, jag vill bara träffa folk och ha trevligt!

Jag har dessutom tagit tag i kampen mot kilona igen, men det kan ni läsa mer om på min andra blogg!

Så, tråkiga jag har lämnat en tråkig uppdatering;) Jag lovar att försöka skriva nåt roligare nästa gång!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar