måndag 29 augusti 2011

Seeeg:p

Jag är så trött!! Tänk att det ska behöva ta flera dagar att återhämta sig efter lite fest:p Men så går det när man blandar, jag VET ju att jag inte tål det...

Men, men, jag hade trevligt i lördags iaf! Och det är väl huvudsaken? Jag intalar mig det iaf;)
Började med ett mycket lyckat överraskningskalas för en nybliven 30 åring med god mat från Simon, sen drog jag och P vidare till lilla L's kalas inne på byn, med en mellanlandning hos P's moster och hennes man. Det började lugnt, jag höll mig till öl och ett glas vin, men när vi kom in på byn blandade lilla E en god grogg till mig o sen va det kört:p Jag ska inte dricka sprit, jag blir så grymt klen dagen efter!

Men jag hade kul ändå, fast kvällen blev långt ifrån vad jag tänkt mig... Pratade mycket med en gammal, ja bekant är nog bästa ordet, och det va förstås kul om än väldigt oväntat. Kom hem runt 4 på morgonen, alldeles för sent (tidigt) för en liten Carro;)

Nu ska jag spendera veckan med att jobba och ladda upp batterierna inför kalaset på lördag;)
imorrn ska vi iväg o fira en 18-åring o på onsdag får jag besök av lilla L. Blir nog en bra vecka trots tröttheten! Ja o så ska jag ju käka lunch på byn med min Smula imorrn oxå, riktigt nice:)

Nu orkar jag inte skriva nå mer, ma höres;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar