fredag 18 mars 2011

Premiärvecka

Japp, så är det! Jag tittar inte mkt på tv men det finns 3 serier jag helst inte missar om jag inte absolut måste, Vampire Diaries såklart och sen har vi de 2 som haft säsongspremiär den här vecka; Desperate Housewifes och Greys Anatomy. Så nu är allt tillbaka som det ska va;)

Annars har det varit ännu en relativt händelselös och lugn vecka. Känner att jag inte har så väldigt mycket att skriva om just nu...

Ni har väl inte missat att Fotografen i Strömsund har premiär på onsdag, 23/3??
Kika in på mina härliga kollegors fotoblogg: http://fotografen.blogg.se/
Länk finns även i min lista om denna inte skulle funka.

Nä, nu ska jag skriva några rader i den andra bloggen. Sen ska jag nog ta o läsa ikapp lite fanfic's, det va riktigt längesen nu:)

Ha're grett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar