tisdag 22 mars 2011

Grrr...

Nu är jag less!! Jag har äntligen tagit mig för att börja skriva min "fanfic", har gjort 1 kapitel helt klart och det andra ska bara finputsas och korrekturläsas sen är det också klart. Men.... Ja, det finns alltid ett men;) Jag hade planerat att ladda upp min story på fanfiction.net så igår laddade jag upp dokumentet för kapitel 1. Så långt allt bra, men när jag vill publicera så får jag bara error!! Morr, spott och fräs! Har spenderat massor med tid med att försöka få till det och mailat supporten 2 ggr men inget händer... Får inte till det själv och supporten svarar inte ens på mina mail :'(

Så bra börjar min karriär som amatörförfattare:p

Jaja, bara fortsätta kämpa antar jag... Lyckas jag inte publicera den där så skapar jag en ny blogg enbart för den och laddar upp mina kapitel där efterhand som dom blir klara.
Lovar att länka till er sen så ni som vill kan läsa:) Den är förstås på engelska, men det hade ni nog redan räknat ut!

Jaja, imorrn kväll får jag besök av ett par trevliga bruttor, då tar vi en paus från författandet;) O på söndag ska jag leka modell för en dag, kan nog bli skoj det också:)

PS!! Glöm nu inte att kika in på Fotografen i Strömsund! De öppnar ju imorrn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar