lördag 12 mars 2011

På god väg!

Ja, nu är jag på god väg tillbaka:) Känner mig redan piggare trots att jag har en ny förkylning på gång.
Vårsol, vitaminer och järn börjar göra susen, sakta men säker kommer energin tillbaka. Har till och med kommit igång med träningen igen så snart är nog allt som det ska!

Har bestämt mig för att tillsammans med flera av tjejerna på jobbet anmäla mig till Vår Ruset i Sundsvall i maj, så nu är det bara att köra hårt! Känns som en kul grej, för att inte tala om en bra motivation att träna mer.

Annars händer det inte mycket just nu, jag tar det lugnt och försöker använda min energi där den behövs som mest, jobb och att komma igång med träningen ordentligt.
Ska försöka blogga lite mer framöver, men garanterar inget! När jag har tid måste jag prioritera matbloggen i första hand, men jag ska nog hinna kladda ner några rader här också;)

Nu ska jag skriva några rader i matbloggen och sen ska jag kolla min älgstek!
Ha en skön lördag:)

2 kommentarer:

  1. vårruset vad inebär det

    SvaraRadera
  2. Vårruset är ett lopp som går av stapeln i olika städer under våren, bl.a i sundsvall. Man anmäler oftast i lag men kan förstås springa själv oxå. Det är 5 km. /Carro

    SvaraRadera