onsdag 2 mars 2011

Just a quickie:p

Jag mår fortfarande inte hundra, just nu sätter jag mitt hopp till järntillskott och vitaminer. Håll tummarna att jag är tillbaka till gamla vanliga jag om nån vecka!

Har inte så mkt att uppdatera, eftersom jag inte orkar göra så mkt:p Är sjuk just nu, just my luck;)
Åh, jag håller på att läsa en riktig gammal klassiker, nämligen Bram Stoker's Dracula från 1897. Är man vampyrfanatiker så MÅSTE man ju läsa den, eller hur?! Jag läser den på engelska, omoderniserat förstås, o det är en utmaning! Givetvis finns den även på svenska, och i mordern text skulle jag tro om man hellre vill läsa det så.

Dessutom fick jag den nya Vampire Diaries i måndags så jag har lite läsning. Har 4 böcker av Rachel Caine's Weather Warden serie på ingång också, man vill ju inte vakna upp o inte ha nåt att läsa;)

Nä, nu ska jag kräla tillbaka till soffan. Ska försöka uppdatera lite oftare framöver men lovar inget förrän jag känner mig piggare!

1 kommentar:

  1. Det är tur jag kan läsa din blogg när jag glömt bort nästa böcker jag ska införskaffa mig :-)

    SvaraRadera