måndag 17 januari 2011

Seeeg...

Jag är sååå himla trött nu för tiden!! Varför kan man inte få lite energi? Känns som att jag knappt orkar sticka näsan utanför dörren annat än för att ta mig till jobbet:p
För att inte tala om hur kasst mitt minne har varit de senaste veckorna, i alla fall hemma...
Men, men, det blir nog bättre när vi får lite fler timmar dagsljus och man kan vara ute lite på dagtid! Tror ni inte?

Måste ta tag i träningen igen också, blir lätt att man fastnar i en ond cirkel när man är så här trött och seg. Så utöver mina 2 prommisar på friskvården varje vecka ska jag köra igång i gymmet på jobbet med några kollegor varje onsdag direkt när vi slutar och så ska jag ta tag i den träningen jag körde här hemma innan jag blev sjuk före jul också.
Bara det borde ju faktiskt göra susen;)

OJOJOJ! Va gnälligt det va idag:p Men så är det ibland;)

Snart ska vi ner o träffa mamma igen iaf:) Hon fyller jämnt (tror det va 30, hihi) den 5:e feb så då blir det kuligt kalas med massa släkt. Det ser vi fram emot:D
Tog ledigt på fredagen så att vi kommer ner i vettig tid och hinner träffa mamma och co lite innan det är dags att ge sig av till The Party Location. Känns bra att det är så nära inpå sen senast, skulle ju helst vilja träffa dem oftare än vad jag gör men man måste ju jobba och tjäna pengar.

Framtidsplan: Vinna massa miljoner, renovera hela huset och bara jobba när jag känner för det (typ 3 dagar i veckan eller nåt) Låter det inte som en fin plan ;) Hehe

Nä, nu ska jag göra klart i andra bloggen så att jag kan publicera.
Ma höres!

1 kommentar: