torsdag 13 januari 2011

Nessie, the plutt

Tänkte jag skulle ta och visa er ett par bilder på Nessie, the plutt, the cat, the MONSTER.
eftersom jag inte orkar sortera igenom bilderna får ni nöja er med det här;)

Här sitter hon i husses knä, första kvällen hos oss (21/11 2010). Här va hon ca 7 veckor.



Ett par dagar senare ligger hon i soffan o myser. Hon gillar kameran;)

2 dagar före julafton, har stulit kudden som matte brukar ha i knät när hon läser.
O sist men inte minst! Alla mina pälsbollar älskar tonfisk... Syns det?

Det va allt jag hade att dela med mig av idag, men ni glömmer väl inte att kolla in matbloggen?
http://carrosmat.blogg.se/

2 kommentarer:

  1. lill kissen sen himla liten ot brevid dom andra två:D dom ser ut att må gott

    SvaraRadera
  2. Visst är hon söt:) O hon är pytteliten brevid dom andra:) De mår nog gott, de verkar då trivas med livet iaf ;)

    SvaraRadera