lördag 29 januari 2011

Kalasdags:)

Japp, ikväll blir det jalajs:) Det ska bli kul, men jag är så jäkla seeeg, önskar at jag kunde få vara lite pigg & glad...
Men, men, det blir säkert bättre när man börjar göra sig iordning, tror ni inte? :)

Igår va vi på födelsedagskalas på Alanäsvägen, riktigt trevligt. I tisdags hade jag besök av några tuffa brudar, inte dumt alls. Men förurom det har det varit en lugn vecka, som vanligt:)
Och ikväll blir det som sagt kalas i Strand.

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock... Lär väl bli till att röja u garderoben i sista stund som vanligt, hehe;) Håret är lätt, går inte att variera det så mycket med min nya frilla. Va tänkt att visa ett kort på min nya frisyr men datorn bestämde sig för att muppa så det får bli en annan gång:p Kort är det iaf, o jag är supernöjd:)

Nu ska jag gå o se om jag hittar några kläder till ikväll, vilket jag är ganska säker på är no good;)
Ha en skön lördag!

1 kommentar: