onsdag 26 januari 2011

...

Känns inte som att jag har så mycket att skriva om just nu... Eller så är det bara det att jag känner mig ovanligt tom i skallen;)
Har iaf an massa kul att se fram emot nu! På lördag ska jag på skojigt kalas, MissMikaelsson fyller ju 20 ju:) (O bror hennes 30)
Och helgen därpå bär det av mot Stockholm igen för att fira att mamsen blir halvvägs till 100 ;) Det ska bli sååå himla roligt!

Annars då? Ja, det är januari, behöver man skriva mer än så? Pengarna räcker ingenstans, vädret är skit och energin är ännu sämre;) Man kan ju lite lätt få känslan av att januari inte är min favvomånad... Då har man rätt! Men snart är det vår, då kommer energin tillbaka igen, hoppas jag, hehe

Nä, jag är faktiskt inte så negativ som jag framstår, jag är bara grymt trött... Så nu kryper jag tillbaka till soffan o ber till vädergudarna om mildare väder och strålande solsken:)

2 kommentarer:

  1. Tack för att du lämnade din tanke om surrogatmammor..
    va fin du har fått bloggen:)

    Jag tänker på januari som "nytt år,nya möjligheter" då känns det inte lika tungt..
    Men jag håller med om att pengarna räcker ingenstans,dom är slut sedan länge:(

    Hoppas energin kommer tillbaks..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, energi , vem vill inte ha mer av det tina S

    SvaraRadera