onsdag 17 november 2010

Vinter!

Ja, mina vänner, nu är det vinter på riktigt! Just nu har vi -9,8 grader och massor med snö o det är sååå vackert ute:) Det är mysigt med riktig vinter, synd bara att det måste vara så kallt:p

O snart är det 1:a advent! Jag ÄLSKAR december! Det finns inget som är så mysigt som att julpynta o stöka på. O det ska bli så himla kul att julpynta i huset för första gången:) För att inte tala om att få köpa lite nytt julpynt, man måste ju fylla på ibland;)

Jag är ganska dålig på att blogga nu, jag vet. Dels har jag varit sjuk men sen sitter ju jag vid en dator hela dagarna på jobbet så ibland vill jag helt enkelt inte sätta mig hemma också... Jag ska försöka skärpa mig, men jag vågar inte lova nåt;)

Nu håller jag på att koka kycklingsoppa, receptet på den kommer ni att kunna hitta på min andra blogg senare ikväll, o sen ska jag blogga lite mer o så må jag kolla vikt och mått ikväll för det har jag inte gjort på ett tag... O så finns det förstås en massa att göra här hemma, tänkte försöka städa imorrn.

Igår va jag hos Ullis, mysigt:) Vi satt i hennes fina v-rum som hon fyllt med tända ljus o drack te o snackade crap. Hon bjöd på en helt underbart god chokladtårta, måste nog be om receptet sen;) O så beställde vi böcker, jag har börjat på en ny serie så jag beställde 3 av dem: Morganville Vampires, grymt bra böcker:)

Nä, nu må jag kolla maten...
Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Riktigt trevligt var det:) Klart du kan få det...om ja kommer ihåg det vill säga, gjorde ju lite eftersom jag kom på;) Hoppas böckerna kommer i början på veckan. Kommer jag och hälsar på då:D

    SvaraRadera