tisdag 30 november 2010

Mer tid, tack!

Jag önskar att jag kunde plussa på ett par timmar på varje dygn, känns som att man inte hinner med nånting just nu... O lite extra energi skulle inte heller va fel! Det önskar jag mig i julklapp;)

Firar jul här i Ström i år också, ska bli så himla mysigt:) Sen bär det av mot mor i mellandagarna o där stannar vi mest troligt tills 2 januari, förutsatt att jag får ledigt de dagar jag ansökt om alltså:p

Kissemissarna är nöjda med livet, Liten har blivit kompis med Nessie nu o tillsammans har de tydligen satt upp målet att försöka riva hela huset;) Nisse övervakar och ser ut att tänka nåt i stil med "Oj,oj,oj, de små liven..." men han är nog ganska nöjd att Liten har fått en lekkamrat så att han får vara ifred;)

Nä, nu ska jag ta o skriva lite i matbloggen, kika gärna in där också!

Ha det bäst!

1 kommentar: