tisdag 9 november 2010

Mörker och kyla...

Burr! Ja, nu har vintern kommit på allvar! Svårt att komma upp på morgonen för att det är så mörkt, trist att komma hem från jobbet av samma anledning. Tur att vi har friskvården, så att man får lite dagsljus. O så är jag ju ganska duktig på att ta en kort prommis på lunchen, så lite ljus får man iaf se.

Ni har väl inte glömt att kika in på min matblogg? Den är numera även tillgänglig via Affärsnytt Norrs hemsida , kul va?

Känns som att jag har fullt upp just nu, ändå tycker jag inte att jag gör så mycket;) Tränar sedan förra veckan i gymet på jobbet med ett par kolleger direkt efter jobbet på onsdagar, ska på torsdag iväg med en annan kollega och testa kyrkokören här på byn och det ska bli riktigt kul:) Annars tränar jag hemma själv, läser, eldar (som en tok), försöker hålla iordning i huset och när P är hemma försöker jag umgås så mycket som möjligt med honom... Tror det är mörkret som gör att tiden försvinner, man är liksom tröttare än vanligt.

Men, men, nu börjar det bli dags att ta itu med julen också. Jag älskar julen:D Ser fram emot att få julpynta vårt "lilla" hus och att köpa klappar är förstås också mysigt. Längtar glögg och julbelysning... Snart så!

Nä, nu ska jag surfa runt ett varv eller två sen ska jag parkera min nu något mindre bak i soffan och läsa till DH börjar:)

Ha're!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar