tisdag 7 september 2010

Nytt igen;)

Ja, nu har jag än en gång bytt bakgrund:)
Ska ta ta i min headbanner nån dag men känns inte ha energi nu:p Planen är att jag ska kolla in på houseofnightseries.com och märka mig själv (ja jag är en nörd) och sen kanske lägga till ett par huggtänder;) Runt själva bilden kanske jag arrangerar lite bilder på olika saker från mina favvo-serier (books, that is). Kanske, vi får se....

Just nu kände jag för rött och vad passar då bättre än TrueBlood? Speciellt med tanke på att det är det min läsning består av just nu... Har beställt bok 9 & 10 så de borde komma senast torsdag, läste ut nr 8 för en stund sen. Har även beställt 3 böcker ur en annan serie, Strange Angels, Betrayals och Jealousy, av Lili St Crow. När jag har läst dem och alla Harry Potter som jag ska få i födelsedagspresent (box -adult edition på eng) tänkte jag ge mig på de 2 böcker jag fick tips om när jag bad ER komma med förslag. Tror att de är bra:)

Nä, nu ska sjuklingen krypa tillbaka till soffan. Kommentera gärna min design och kom med tips eller förslag till bloggen, böcker eller vad ni nu kan komma på!

SeeYa!

2 kommentarer:

  1. Hallå :)
    Skitsnygg sida Carro ! Kram från Tullsås

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Tullsås =)
    Kramar

    SvaraRadera