onsdag 29 september 2010

En bra början :P

Ok, en hyfsad början iaf! På mitt nya liv, that is.... Har inte ätit nåt onyttigt på flera dagar o rör mig som jag bör. Hoppas rygg och höftverk blir bättre snart!
Jaja, det lär ju ta tid att nå mitt mål, men jag längtar som fan. Motivationen finns där men ibland känns det riktigt tungt. Jag vet ju att om jag ska uppnå mina mål och drömmar så behöver jag komma i form så det är bara att bita ihop o kämpa på!

Nästa vecka ska jag göra ett litet besök på HellRoad Tattoos här i Ström och låta Maria Löfgren "rita" på jag:) Det ser jag fram emot, som tusan! Konstnären i fråga är mina Smulor, dom Kexet tappar på vägen, haha;) Nädå, min underbara vän Marlene!

Ska även på massage samma kväll, som det ser ut just nu iaf! Dessutom ska vi på seminarium med jobbet, om E-handel, det ska bli riktigt intressant. Alltid roligt att lära sig nya saker, o sen jag tog över mer ansvar på jobbet så är jag bara ännu mer taggad:)

Har läst ut Strange Angels nu, de vart bara bättre o bättre ju mer man läste så nu känns det asdrygt att behöva vänta på nr 4, som jag för övrigt inte har en aning om när den kommer:p I december kommer nästa Vampire Academy och i januario nästa House of Night, Vampire Diaries först i mars och True Blood och Strange Angels är alltså ännu unknown:p Mycket vänta!

Har iaf börjat med Harry Potter nu, va verkligen längesen så det känns kul:)
Sen ska jag nog köpa böckerna som Maja tipsade mig om tidigare.

INGEN ANNAN SOM HAR ETT BRA BOKTIPS? Jag läser fort så jag är ständigt ute efter nåt nytt;) Kom igen, tipsa:)

Glöm inte att lämna ett litet tassavtryck, vore kul att se om nån kikar in ju;)
Good night, sleep tight!

3 kommentarer: