tisdag 21 september 2010

Bakslag...

Visst är det lätta att försöka komma i form när man får en hostattack, sent from Hell, varje gång du försöker röra dig? Eh, nej!
Så min elaka förkylning innebär ett bakslag för mig, morr...
O inte blir det bättre av att jag egenhändigt mumsade i mig alla kakor jag bakade till på fredag heller... Vad drar vi för slutsats?
Förkylning + massage + allmän trötthet = Värdelös Självdisciplin
Skärpning, Carro!

Ja, det är väl bara att fortsätta kämpa, inte haka upp sig på bakslagen, men hostan kommer att göra mig galen innan det här är över:p
Körde lite Wii Fit idag iaf, det är ju så himla kul=) O så går jag ju till o från jobbet. Imorrn har jag friskvård (bytt med en kollega) o då hade jag tänkt gyma, men det verkar som att min kropp är emot det förslaget så det får nog duga med en promenix!

Nu ska jag krypa ner i sängen o läsa lite, har läst ut Strange Angels o håller på med Betrayal nu. De är bra, men just nu längtar jag efter Harry Potter-böckerna som kommer om ett par dagar. Va flera år sen jag läste dom:)

Je je, see ya!

3 kommentarer:

  1. Hej..tack för att du lämnade en kommentar hos mig..
    Älskar min blogg,älskar att skriva av mig för annars så hade jag nog blivit knäpp..ibland undrar jag om jag är för privat,internet är ju som det är men jag behöver det och eftersom att det är svårt att prata med alla om hur man känner och svårt att veta vilka som vill veta så är det ganska smidigt att skriva det i bloggen och sen så är det frivilligt att läsa den..
    Dessutom är det ett sätt att få ordning på tankarna och det man får tillbaks i kommentarer och folk som bryr sig är underbar..
    Ledsen att du förstår,jag vet ju inte vad som hänt dig men jag önskar att ingen behövde förstå det jag går igenom..

    Måste ju säga grattis till bröllop och husköp:)härligt..Kram annica

    SvaraRadera
  2. hihi, överskriften får mej osökt att tänka på bdsm, hehe //pösset Maja

    SvaraRadera
  3. Maja! Snuskhummer, hehe! Du är som du är du.... Pöss

    Annica; tack själv för att du kikade in! Jag tycker som sagt att du gör det bra o jag önskar ofta att jag själv klarade av att vara så öppen.
    Jag anser inte att jag har gått igenom nåt som är lika tungt som det du tvingats klara av, men mycket av det du skriver känner jag igen!

    Tack, va gulligt av dig:) Kram

    SvaraRadera