fredag 17 september 2010

**Atjoo**

Japp, du gissade rätt: Jag är förkyld, urk... Va hemma sjuk i flera dagar förra veckan, feber, huvudvärk och nåt som bara kan liknas med en ruggig baksmälla (jag va dock spik nykter). O nu har jag dragit på mig en mysig förkylning, jag hatar höstvirusar!

Annars då? Jag har fått ett Wii, med Wii fit o en massa annant skoj:) Min kära make köpte det till mig som en tidig födelsedagspresent av en gullig kollega som tröttnat på det. Så förutom elaka bassilusker har jag även träningsvärk á la hell. Grymt kul sätt att komma i form dock:) Har satt mitt mål, nu ska jag bara klara av att uppnå det också.

Har även varit in hälsat på på HellRoad Tattoo i veckan, så nu har jag satt min Smula på att rita upp nästa tatuering. Riktigt fin studio Maria har fått till, kika in på hennes hemsida (www.hellroad.se) o titta på lite bilder mm. Jag ska boka tid så fort mitt motiv är klart och pengarna finns;)

Fick mina 3 böcker (Strange Angels m.fl) med posten idag! Om ni vill beställa från ett ställe med hyffsat snabb leverans, välj då adlibris framför bokus, bara ett tips:p
Så förmodligen blir det lite läsning i helgen. Ska även kika på nåt avsnitt av True Blood, har sett fram till avsnitt 5 i säsong 2. Rekommenderar varmt böckerna, de är riktigt bra!

Nä, nu har min stackars näsa täppts igen så jag tänker gå o missbruka nässpray!
Trevlig helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar