tisdag 17 augusti 2010

Tisdag..

Ja, då va 2 arbetsdagar avklarade så! O det har gått mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra:) Högarna på skrivbordet va inte så farliga så det har bara tagit mig 1,5 dag att komma ikapp:)

Tack Maja för boktipsen. Ni andra, kom igen, bättre kan ni:) Ge mig lite tips och kommentarer;)

Väntar på att alla mina böcker ska komma, bör få Vampire Academy-böckerna senast torsdag och förmodligen True Blood också. O så ska jag ju få Remember Me vilken dag som helst också, fick mail från cdon igår att den va skickad så på fredag blir det nog film på Näsviken! Är ju över en månad sen vi dreglade över RPattz sist;) (Eclipse 1/7).

TheTwilightSaga.se söker en ny bloggare, funderar faktiskt på om man kanske skulle söka... Men jag behöver fundera först;) Om ni är sugna kan ni ju kika in på sidan själva, där finns mycket skoj:)

Ha en härlig kväll, jag själv ska ta mig en kopp kaffe och njuta av kvällens sista solstrålar!

3 kommentarer:

  1. Börjar du känna dje som hemma nu i huset.:)

    SvaraRadera
  2. Jdo, sakta men säkert så. Men det lär nog ta ett tag innan det känns 100% hemma tror jag.
    Går det bra för er då?

    SvaraRadera
  3. Ja det går super bra. får en massa hjälp från vänner och släkt.

    SvaraRadera