söndag 15 augusti 2010

Boktips?

Som ni förmodligen redan har märkt så läser jag ganska mycket. Just nu håller jag på med en serie som heter Vampire Academy, eller ja, jag har läst de första 3 och väntar på att kommande två ska dyka upp med posten i veckan.
Jag har även beställt boxen med de första 8 True Blood-böckerna, efter att ha fått rekommendationer från vänner. Förutom dessa har jag önskat mig en box med alla Harry Potter på engelska i födelsedagspresent, det va jättelängesen jag läste dem sist!

Men jag läser fort så de böckerna jag har på gång nu (10 st) är snart utlästa....
Har NI några bra tips?
Jag läser det mesta, men just nu är jag inne i en period där jag gärna läser om övernaturliga saker. Vampyrer, häxor, varulvar eller annat spännande, svenska eller engelska spelar ingen roll.

Har du läst nåt spännande på sistone? Kom igen, hjälp mig;) Kommentera och tipsa gärna:)

1 kommentar:

  1. Flyga Drake och Tusen strålande solar, sjukt bra böcker :D

    SvaraRadera