söndag 16 november 2014

Sunday, funday?!

Nja, kanske inte, hade mest tänkt städa o sånt idag, men det kan ju vara skönt det med!

Vet ni? Igår tog jag mig ut o träffade folk, duktigt va?!
Jag spenderade några mycket roliga timmar med finaste E :) Vi började med långfika på Jordemors, sen for vi på Dollar o flummade omkring, tror inte jag har kollat så noga där på väldigt länge ;)
Superkul att träffa henne lite iaf, va ju ett tag sen sist!

Kvällen spenderades mest i soffan med en bra bok, men jag hann även röja lite i köket o träna en stund.
En riktigt bra dag med andra ord!

Som sagt, planen är att jag ska städa idag, men vi får se hur mycket jag hinner/orkar. Håller på att tvätta lite nu, är ju en start iaf ;)
En promenad känns som en bra idé också, trots det trista grå vädret.
Jag har ju hela dagen på mig så det ordnar sig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar