onsdag 26 oktober 2011

Well, that sucked!

Jag hatar att betala räkningar! Snacka om att vinka bye bye till surt förvärvade slantar:p
Morr, morr, morr, spott och mega massa fräs (grrrr)....

Jaja, inte mycket att göra åt det just nu!

Igår va jag o shoppade pippisar med E & U. Så nu har jag en "egen" tupp :D Han heter Pippin och bor hos E tillsammans med sina kompisar och sin familj:) Han är liten, ullig (för att va en tupp) och har lurviga fötter, hihi. Det va en skojig roadtripp faktiskt:)

O så fick jag mina nya telefon igår! Nu är jag stolt ägare av en Sonyericson Xperia Ray :) Den verkar skitbra för att va en sån där jobbig touch-pryl. Jag är än så länge ungefär hur nöjd som helst!

Sundvall i helgen, Bauhaus och Ikea står på schemat i första hand. Ska handla inventarier till nya badrummet och lite smått och gott som kan bli snyggt när kök och vardagsrum är klart.
O så har vi ju fått vår nya luftvärmepump, eller ja, fått va kanske att ta i för den va ju som inte det minsta gratis;) men nöjda är vi! Sä här varmt och skönt har vi inte haft en gång sen vi flyttade in så det va en bra investering!

O nästa helg, ja redan nästa onsdag faktiskt, bär det av ner till mamma igen... ÄNTLIGEN!!Nu längtar jag verkligen efter henne och lillebror, ja alla i min familj men mest dom 2;)
Jag antar att jag inte behöver tillägga att jag kommer att vara luspank när jag kommer hem därifrån, en heldag i Sundvall följt av en helg i Stockholm är ju som så nära en ekonomisk katastrof man kan komma;) Men det är det värt!

Nu ska jag fiffla på med nya fonen o se om jag kan få in lite bra musik i den!
See ya!

1 kommentar:

  1. Du verkar inte ha det så jävla dåligt ställt ändå!

    SvaraRadera