onsdag 19 oktober 2011

Mörkt och trist...

Nu är det verkligen höst! Det är så mörkt och trist ute att man känner sig som en sann sleepwalker:p Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare, förhoppningsvis kommer energin tillbaka!

Jag lovar förresten att jag ska publicera lite bilder på mina senaste sminkningar snart, men eftersom jag glömmer bort att jag faktiskt äger en kamera så är det Papparazullis som har bilderna. Jag ska fråga henne om hon kan skicka över dem till mig så att jag kan lägga upp dem, men då krävs det at både jag och hon kommer ihåg det så jag lovar inte att det kommer imorrn;)

Just nu går jag mest runt och längtar efter min mamma, snart ska jag äntligen få åka ner igen! Även om jag har en del kul att göra innan jag åker ner också så är det mammaresan som tar upp mest plats i hjärtat just nu. Inte så konstigt kanske, har ju inte träffat henne sen semestern...

Sundsvall på gång, ska handla skojigt till huset. O så har vi ju fått vår efterlängtade luftvärmepump! Nu är det varmt och skönt här hemma även när vi inte eldar, mycket nice!

Jaha.... Tror det va allt för idag faktiskt....
Ha're grett så kanske vi hörs någe i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar