lördag 3 december 2016

Semester, renovering och flyttlass!

Bjuder på några bilder från Gran Canaria och vårt nya hus!
Ja, vi bor ju faktiskt i vårt hus nu, trots att badrummet inte är klart och vi därmed inte kan ställa allt på plats.
Vi älskar vårt hus och det kommer att bli så himla bra när allt är klart, men just nu är det mest kaos med lådor och möbler precis överallt och ett garage fullt med grejer som helst skulle ha flyttat in igår.
Men, men, med all värk jag har just nu och en mindre skojig förkylning som gjort att jag har haft feber 3 kvällar i rad så är det bara att ta en sak i taget!

Vår semesterresa va i alla fall kanon, superhärligt väder och ett mysigt ställe. Vi hade en riktig toppenvecka och trots att det redan känns avlägset så är jag glad att vi tog oss tid och råd att åka.
Jag rekommenderar verkligen Playa del Inglés varmt! Trots att jag alltid varit lite emot klassisk charter där hela orter är uppbyggda på enbart turism så förälskade jag mig totalt o denna vackra plats vid Maspalomas öken och Atlanten.
Vi solade, badade, promenerade massor, åkte på utflykt för att se mer av ön och åt massor av god mat. Helt perfekt avkoppling!

Nu ska jag sluta förhala dagens jobb och sätta igång och röja undan alla tomma kartonger så att vi får in grejerna från garaget ;)
Hoppas att ni får ha en lite lugnare lördag än oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar