fredag 5 september 2014

Orättvist :(

Jo, jag kan nog tycka att jag borde ha fått hålla mig frisk ett tag till... Men tji fick jag!
Runt lunch orkade jag inte längre på jobbet o gav upp, en halvtimme efter att jag kom hem hade jag 37,2 i temp (jag hade 36,5 när jag gick o la mig igår) trots att jag tagit Alvedon :(

D fixade lunch o jag åt som en häst, sen slocknade jag i soffan o sov i över 3 timmar.
Tog en ny Alvedon och en sinupret när jag vaknade nu, två timmar senare har jag 38,1. Kanske va en rätt bra idé att gå hem trots allt :p

Jaja, tråkigt att va sjuk, men hellre nu så att jag kan vila över helgen, än på måndag så att jag måste vara hemma fler dagar från jobbet!
O nu vet jag ju vad jag ska göra i helgen iaf, vila, kurera mig och mysa med mina små kattlingar ♡

Trevlig helg på er, hoppas att ni får hålla er friska i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar