tisdag 2 september 2014

Dött

Dött här just nu... Varför? För att jag varken har något intressant att skriva om eller tid att blogga en massa just nu.

Så vad pysslar jag med istället? Jag jobbar, pysslar en massa hemma, umgås med D o mina vänner, tittar lite på nån av alla mina serier o försöker ta mig tid att läsa alla mina bra böcker.

Hösten är ju här nu iaf! Vackra september.... Tänk om hela hösten kunde vara som september oftast är, soliga dagar, vackra färger o fortfarande ett svagt minne av sommaren i backspegeln. Man ska passa på att njuta innan mörkret o kylan tar över, eller vad säger ni? ;)

22 dagar kvar till min födelsedag, 23 dagar kvar till nåt annat jag verkligen ser fram emot o 25 dagar till en annan fin människas födelsedag. Inom ett par månader kommer mamman o hälsar på o vips så är det dags att göra julfint :)

O nu ska jag krypa ner i ett bad med min bok o sen ska tant sova. Ha det gött, kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar