söndag 4 juni 2017

I did it!

Jag klarade matten! Slutbetyget blev ett E, så inte det bästa kanske men jag är bara glad att det är över.
Det har tagit mig ungefär 9 veckor och ca 40 timmar, vilket är rätt tight om man tänker sig att de allra flesta har minst ett år på sig att fixa den här kursen.
Så ja, jag är sjukt nöjd med ett E :)

Det har varit en lärorik tid, jag har alltid haft ganska lött för mig med skolan och är inte van vid att behöva kämpa så här hårt för ett betyg, för kämpa har jag verkligen fått göra!
Matte är inte direkt min starka sida, jag avskyr det och är rätt kass på de avancerade sakerna, jag har verkligen slitit mitt hår över stora delar i boken....
Men nu är det klart! Så nu är det bara att avvakta och se om jag kommer in på högskolan...

Sen har det ju hänt en annan helg fantastisk sak! Igår kväll blev jag faster till en supersöt liten kille <3
Det är lillebror och M som fått sin första bebis och jag är sååå glad!
Om allt klaffar och mina nysningar inte innebär en ny förkylning så kör jag nog ner en sväng nästa helg så att jag får träffa finaste familjen och inte bara se dem på bild!

Och med det är jag nöjd med bloggen för den hör gången och återgår till Netflix och Iron Fist.
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar