fredag 30 januari 2015

Kusin vitamin, medicin... Eller vin?

Bla, bla, bla.... Så känns det i min hjärna nu ;) Vilken vecka! Jag sover nog gott inatt!

Fick min medicin igår! Det blev Saroten, som funnits sedan 60-70-talet,  en rätt vanlig medicin som även används som antidepressiv. Jag tar den dock i jämförelsevis små doser och bara på kvällen. Jag ska testa med en tablett varje kväll i minst en vecka, om jag tycker att det funkar fortsätter jag så, om inte dubblar jag dosen. Jag får komma upp i max 5 tabletter per kväll.

Än så länge känner jag såklart intagen direkt skillnad bortsett från en detalj, jag sov som en stock hela natten till idag :) Så jag har rätt gott hopp om att detta ska funka :)

Jaja, jag ville bara berätta lite kort om medicinen. Nu ska jag dö i soffan en stund innan jag tar itu med middagsdisken.
Happy friday y'all :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar