onsdag 12 augusti 2009

Oj då :P

Skulle ju fortsätta skriva om min semester... Det har jag inte hunnit, haha.

Som sagt, på lördagen for vi upp mot Sthlm och lämnade far till sitt öde.
Väl i storstan körde vi ut på Värmdö och levererade lillebror hemma vid hans dörr. Kaffe på köpet.
Sen följde ett par lugna dagar i mors lägenhet, vi gick på Stinsen och passade på att åka in till stan och träffa lillebror o shoppa lite.
Tisdag till onsdag (22-22 juli) åkte på en dygnskryssning med Eric och hans tjej, Magda. Det va jättekul! Käkade gott, drack massa drinkar och shoppade taxfree. Stod ute på däck och spanade ut över Skärgården.
Väl hemma igen blev det en syndigt god pizza på San Marco och sen tv.
Torsdagen blev lugn. Vi åkte med mamma och Stefan till kusin som fyllde 19, åt tårta och träffade mer släkt.
Sen gav vi oss av mot Sillbo för att varva ner och mysa med mamsen innan hemdags.
Där hjälpte Älskade till att fixa med komposten och jag bara slappade. Hjälpte mamma lite i köket. Vi badade bastu, plockade svamp och njöt av tillvaron.
Söndagen 26 juli bar det av hemåt igen...

Sista semesterveckan va ganska händelselös men vi va in till stan med Johan 29:e och handlade, efter det mötte vi upp Ullis med sambo för att se senaste Harry Potter på bio.
På torsdagen for vi till Ullis med Johan och badade badtunna och grillade lunch, väldigt trevligt!
Resten av veckan va vi mest lata. Vi simmade på lördagen och va då även på middag hos Älskades farmor och farfar. Annars blev det inte mycket gjort;)

O nu är allt vardag igen! Har jobbat 1,5 vecka och saknar mamma och lillebror som FAN! Det känns som en hel evighet sen jag såg dem sist.
Sen jag kom hem känns det som att en bit av mig saknas... Jag saknar min familj. Även om vi har vår egen lilla familj vilket jag är otroligt glad över så är det någon liten skärva i mig som fattas. Kanske är det det faktum att pappa har flyttat, kanske hann jag inte träffa mamma så mycket som jag skulle ha behövt.
Men, men, jag ska inte klaga! Jag har världens bästa mest underbara pojke här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar