fredag 21 augusti 2009

May I order some health, please?

Vill inte vara sjuk längre... Jobbade måndag, va hemma med den värsta huvudvärk jag någonsin upplevt i tisdags, jobbade halvdag i onsdags sen har jag varit hemma resten av veckan med huvudvärk, konstigt illamående, en släng av yrsel och på gränsen till feber.
Så länge jag ligger still och inte anstränger mig mår jag hur bra som helst men jag orkar ingenting. Mår illa bara av att sitta här...

Massa kalas i helgen. Med start hos Ullis ikväll. Ska bli kul men känns trist att man inte är så pigg...
Imorrn ska vi till Sundsvall, kika lite på Ikea (efter småsaker till nästa sommars happening), checka in på hotellet och sen till Linn som firar att hon fyller 25:) Vi ska även passa på att fira vår 1 årsdag<3 Känns som att vi har varit tillsammans mycket längre än ett år.. På ett bra sätt förstås! Jag känner mig trygg och älskad och varje känsla och dröm är besvarad, visste inte att man kunde ha det så här bra:)

Nä, nu må jag lägga mig igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar