torsdag 13 november 2014

Årets längsta dag?

Nej, kanske inte... Men denna torsdag har verkligen gått i snigelfart! Kollade på klockan vid 14 o fick en chock att den inte va mer, jag trodde väl kanske 16 eller så... Avskyr toklånga dagar, ugh...

Men även denna dag tog slut, även om det tog tid ;)
Nu sitter jag hemma i soffan o kramas med Nisse framför senaste avsnittet av SoA, har nyss tryckt i mig en skål fisksoppa o känner mig som en urvriden disktrasa.
Börjar fundera på om jag har åkt på nån jäkla höstdeppression, allt känns så hopplöst o så brukar inte jag känna.
Men men, tar en dag i taget, det ger sig nog snart!

Imorrn är det fredag (duh...) o den ska utnyttjas till fullo, soffläge, gott te, mysiga katter o en bra bok!
Vad har ni för planer för  helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar