onsdag 18 juli 2012

11,5 timmar :-D

Kl 9 imorrn gasar jag iväg på semester! Först lillebror på Djurö en natt, sen kör jag tillbaka uppåt lite för att hälsa på mamma & S på landet, med stopp hos mormor för middag på vägen.
Stannar hos älskade mamma några dagar innan jag, lillebror o M drar ännu längre söderut för en kopp java hos storebror med familj o sen några dagar hos pappsen:-)
Sen tillbaka till mamma, med en lite mellanlandning i Mörrum, o vila hos henne ett par dagar innan det bär av hemåt igen!

Blir ännu en semester med runt 300 mil på mätaren! Mycket tid i bilen blir det, men det är det värt:-)
Två veckor blir jag borta ungefär, men jag ska försöka skriva några rader o ladda upp lite bilder här med jämna mellanrum.
Hoppas vi får fint väder de här veckorna! Använder mycket hellre min fina bikini än jeans o gympadojor;-)

Så, kort sagt, det jag längtat till i månader är nu äntligen här! O gissa om jag ska njuta av att få spendera så mycket tid med min familj<3

Until we meet again ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar