lördag 24 juli 2010

SEMESTER!!!

Yey, äntligen semester:) O guess what, det är strålande solsken och klarblå himmel ute idag! Kunde inte ha varit bättre:)

Idag blir det en liten tripp till Flykälen, kanske man hinner få en glimt av traktorpullingen;) Mest bara skönt att komma iväg o göra nåt en stund.

Annars är jag helnöjd med att sitta på altanen med en Dr. Pepper/ Cherry Coke/ Cola eller kanske en öl/ ett glas vin och en bok. Just nu är det Chosen, 3:e boken i House of Night serien om Zoey Redbird. Grymt bra böcker, ännu en serie jag med varmt hjärta kan rekommendera till er som gillar Twilight och Vampire Diaries.

Nej, nu ska jag kladda på mig ett ansikte så att vi kan åka, me beloved make väntar på mig;)
Ha en underbar dag i solen!

3 kommentarer:

  1. det är bra att du kan rekommendera fler bra vampyrböcker, jag har snart läst ut hela sookie stackhouse serie böckerna nu så jag behöver mkt tips :-) kramis

    SvaraRadera
  2. Skönt med semester :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jo det ser mysigt ut när du sitter där och läser.Vi försöker ta oss tid..Men ja in te alltid lätt att pyssla ihop de

    SvaraRadera