tisdag 7 februari 2017

Taggtråd i halsen

Jamen visst, här ligger jag i soffan som ett kolli med bomull i huvudet och taggtråd i halsen för 4:e dagen i rad.
Nu jobbar jag officiellt på dagis, haha!
Jag är dunderförkyld, misstänker trassel med bihålorna igen och feber. Idag är febern lite lägre så förhoppningsvis kan jag jobba igen på torsdag om jag behövs.

Det känns tråkigt att bli sjuk efter bara två veckor men det är ändå inte så oväntat efter att ha varit på 3 olika förskolor mitt i den värsta sjukdomsperioden. Jag har ju dessutom dragit på ett segt virus sen i höstas så att det bröt ut ordentligt nu är inte så konstigt.
Nu är det som det är, så jag vilar och fokuserar på att bli frisk! Jag vill absolut inte smitta barnen på jobbet så jag stannar hellre hemma en dag för mycket just nu än tvärtom.

Sen har jag ju bebismys att se fram emot så fort jag blir frisk också! Nu har ju Det äntligen blivit morbror till en liten tös <3
Till sommaren ska för övrigt jag bli faster igen också, den här gången är det lillebror som ska bli pappa (deras första), superkul :)
Nu håller vi tummarna att 2017 är året då vi lyckas producera en liten avkomma också :)

Nu snurrar hela världen igen så jag må nog vila lite...
Ha det bäst, hoppas Vabruari behandlar er bättre än mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar