måndag 24 februari 2014

Detox

Det kändes som att det är dags för en ny detox! Va ju ett tag sen sist o jag tycker verkligen att jag mår bättre av att rensa ut systemen med jämna mellanrum, jag blir piggare o får rutin på matvanor mm. Men den här gången testar jag nåt nytt!

Jag håller fast vid MethodDraine, jag gillar deras detox, men den här gången testar jag express-detox!
Då kör man i 7 dagar istället för 20, o även själva drycken är annorlunda. Istället för en stor flaska med mått där man ska mäta upp 12 ml i 1,5 l vatten o dricka under dagen kommer den här varianten i små provrör om 15 ml som blandas i ett stort glas vatten som man dricker på morgonen. Gissar att det är mer koncentrerat än den jag brukar köra o det ska bli spännande att se vad jag får för effekt. Första dagen idag o det känns fint än så länge iaf :-)

Har även tagit lite andra beslut idag som förhoppningsvis ska förbättra min allmänhälsa lite framöver. Sämre kan det förhoppningsvis inte bli iaf ;-) Med lite tur märker jag skillnad redan om nån vecka, men det kan nog ta längre tid än så... Kroppen behöver väl återhämta sig o sånt.

Ja, det va väl allt från mig idag!
See ya :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar